Extra nieuwsbrief Groei en Bloei Meppel e.o., april, 2021

Landelijke Groei&Bloei organiseert 5 prachtige gratis online events

De Groei & Bloei Nationale Tuinweek gaat dit jaar online!

Vanaf maandag 19 april t/m 17 mei organiseert de landelijke Groei&Bloei 5 prachtige gratis online events voor je. Drie lezingen en twee rondleidingen! Het zijn livestreams waarbij je vragen kunt stellen aan de sprekers. Elk event start om 19.30 en duurt ongeveer een uur. Meedoen is heel simpel en kan vanuit huis: ga op maandagavond vanaf ca. 19.15 uur naar https://tv.elba-rec.nl/uitzending/groei-bloei en je bent erbij. Iedereen mag meedoen: leden en niet-leden. Na afloop van de lezing is er veel ruimte voor het stellen van al je vragen!

Livestream

Drie lezingen en twee rondleidingen! Het zijn live streams waarbij je via de chat vragen kunt stellen aan de sprekers. Elk event start om 19.30 en duurt ongeveer een uur. Meedoen is heel simpel: klik op deze link vanaf ca. 19.15 uur op de avond van de lezing.

19 april Keukenhof achter de schermen

Keukenhof door Henk de Mooij e.a. Een kijkje achter de schermen bij Keukenhof! We kijken onder andere mee met de ontwerper, de leverancier van bollen en de mannen die de bollen planten en verzorgen. Zij vertellen ons het verhaal van begin tot eind, van najaar tot voorjaar. En natuurlijk zie je prachtige beelden van bloeiende velden in spetterende kleuren.

Voor uitgebreide informatie over alle online lezingen, kijk op de website van Groei en Bloei